onsdag 1. november 2017

DT Copic Marker Norge: Jul

Vi har begynt juleforberedelsene hos Copic Marker Norge- denne månedens tema er 
Alt er Lov bare det er jul! 

Så her er det bare å finne frem tusjene!

Her er mitt inspirasjonskort. Jeg fikk låne et gammelt stempel sist jeg var på treff, dette er fra Papilio, et riktig koselig julestempel.


Papirene er noen gamle juleark fra Pion Design, Dies fra Papirdesign og La- La Land Crafts, spellbinders og en punch fra Tim Holtz.

Motivet er et gammelt julestempel fra Papilio. Jeg har brukt følgende Copics:
Jeg har fargelagt med de røde fargene på diecut og rosene også.
Hud: E13-11-21-00
Hår: E47-44-43-41
Hvitt: W5-3-1-00
Eske kant: E35-33-31-30
Sort: W7-5-3
Rødt: E18-07, R24-22
Tag: YR23-21-20
Grønt: YG67-61-17-03

inni har jeg pyntet med et julestempel fra Papirdesign.

Håper du blir med på utfordringen vår. 
Ta en tur bort i bloggen Copic Marker Norge og se på den flotte inspirasjonen designteamet har laget! 

Ha en fin dag!

Klem 


Ingen kommentarer: