onsdag 15. mars 2017

DT Bikuben: Snowboard Luka

Hei! I dag vil jeg vise frem et guttekort jeg har laget for Bikuben Bloggen. 
Selv om det er mars så må det være lov med vintertema fortsatt :) 
Motivet er i fokus og det er ikke så mye pynt som jeg pleier å ha på "jentekortene" mine. 

Jeg har brukt et eldre La La Land Craft stempel - Snowboard Luka- som passer perfekt til mottakeren!

Jeg har stemplet tekststemplene med rødt blekk for å hente opp igjen noe av fargene fra motivet. 

Jeg har stemplet med memento ink på Perfect Copic Coloring paper. Disse tusjene har jeg brukt:
Hud: E13-11-21-000, E71, R20 til kinn og R30 til leppen.
Turkis:BG000-01-05-09, W7
Rødt:E18-17-07, R24
Gult: E49-35-33, YR31
Grått: W7-5-3-1-00
Brilleglass: W5-3-1-00, B60
Motivet er limt på med limputer.


Jeg har valgt en litt annen størrelse på kortet enn vanlig, dette er 4,5 x 6 tommer.
Hjørnene nederst er rundet av med en hjørnepunch.

Slik ser kortet ut inni. Jeg har laget en stripe til pengegave med en Magnolia Dies.

Håper du fikk litt inspirasjon!
Ønsker deg en kreativ dag!

Klem fra 






Ingen kommentarer: