mandag 5. desember 2016

DT Copic Marker Norge: Adventskalender luke 4

Det er travle tider i desember, så travelt at jeg ikke rakk å blogge i går, da vi åpnet luke 4 i adventkalenderen hos Copic Marker Norge.

Jeg har laget en julepostkasse som vi bruker som adventskalender hjemme hos oss. Hver dag frem til julaften finnes det en liten adventsgave oppi. Malen fant jeg hos dyktige Lena Kathrine, jeg har bare forandret litt på noen små detaljer. 


Jeg har brukt et motiv fra Wee Stamps/ Whimsy stamps. For å få no-lines teknikken har jeg stemplet med Memento- Desert sand. Copic fargene jeg har brukt er: 
Hud: E13-11-21-000
Hår: E57-55-53-51
Rødt: E18-08-07, R24-22, W7
Grønt: G99, Yg67-65-63, W7
Bamse og sko: E37-35-33-31-30.



Her er en liten kikk på baksiden også: 

Kos deg med juleforberedelsene, 
og følg med på adventskalenderen på Copic Marker Norge!

Førjulsklem fra
 
LagreLagre

Ingen kommentarer: