lørdag 17. november 2012

Skisse- Ett trykk


Jeg har laget et inspirasjonskort til dere som har lyst til å sende inn bidrag til skisseoppgaven i Ett Trykk

Stempelet er fra La La Land Crafts og heter Hunni Bunni Marci , jeg har fargelagt det med Copics. Jeg har brukt papir fra Maja Design Vintage Summer Basic, Blomster fra WOC og Kort og Godt, Dies fra Spellbinders og Tekststempler fra Ett Trykk.

Her har jeg brukt dette tekststempelet og en Spellbinder die.

Denne gangen er det Annie som har laget skissen: 

Bli med og send inn bidragene deres!
Fristen er 1. desember. Se her for informasjon om innsending. 

Bidragene kommer i februarnummeret.


Takk for at du titter innom bloggen min, 
ha en kreativ lørdag!
Klem

9 kommentarer:

Veronique sa...

Kjempe fint ♥

Ha en fin lørdagskveld :)

Klem

Christina C. sa...

Stunning creation....superb coloring!
Love the shades of pink, the beautiful papers and lovely details!

Tove sa...

For et herlig rosa kort:)

Alyce Kit and Clowder sa...

She is just so cute elizabeth! I love the sweet lyaout...gorgeous colouring on her and those little glittery sticks? hehe are just stunning!

Unknown sa...

Hej Elizabeth,
Hoppas att dy har en bra helg. Vilket sott motiv - har inte sett denna lilla Marci tidigare! Jattegulligt kort och mer rosa - ar detta rosa veckan, eller?
Kram, Sandra

Susy sa...

Så läckert, vilken häftig tjej!

KRAM SUSY

Anonym sa...

What a cutie, beautifully coloured and created
Hugs julie P

Jenny sa...

So pretty. love your colours a beauty! Jen x

Delphine sa...

Gorgeous, Elizabeth!!! Hugs Delphine xx