onsdag 30. mai 2007

Omsider i gang med BOM

Hvem hadde trodd at jeg endelig skulle fått ut fingeren og begynt å scrappe BOM? Det var annette knudsen på papirgleder som dro i gang en utfordring som fikk meg i gang. Her er resultatet. Har valgt lettersize format, som så mange andre. Har ikke scrappet det før, men deilig å prøve et nytt format:) Har også våget meg utpå med en freestyle lo- noe som faktisk var ganske morsomt. Men hjelpe meg så vanskelig å scrappe seg selv:)














Legger også ut bidraget mitt til siste runde i scrapliftcup på papirgleder










Ellers har det dukket opp et nytt formum som virker veldig lovende, sjekk ut
Papirprat Blir spennende å se hva dette utvikler seg til. Hvis man skal dømme utfra papirloftet, så har det kjempepotensiale!
Ha en fortsatt god uke og en god helg dere som titter innom:)

5 kommentarer:

Camilla Engelstad sa...

Så kult at du har kommet igang med BOM:)Den var jo bare råkul den freestyle LO`en. Synes du greide det veldig bra!

Nydelig LO av Sabine også.

Linn sa...

BOM er kjempemoro!! Men litt utfordrende også. Stilig side du har laget!!!

Og du, nå er det ikke lenge igjen til Tønsberg-treff!!!

Kjersti Bakken sa...

Hærlig BOM side Elizabeth :)
Også nytt format også - gleder meg til å se mange letersize og BOM sider fra deg fremover nå!
Og siden din til vupen var jo bare nydelig!
Tusen takk for at du tok deg turen innom bloggen min og la igjen en kommentar! Jeg har lagt deg til på blogglisten min, håper det er greit ;)

Klem

Rita sa...

Rå stilig siden du har laget til BOM. Ganske gøy med lettersize, ikke snat?! LOL. Og Skøyer siden var bare helt nydelig. Tenk at lille snuppemor er ute å går på egnenhånd??!!! Helt amazing. Kos dere masse og ha en strålende søndag.
Masse klem til begge to :)

Ania sa...

Kjekt at du har kommet i gang med BoM - det er for meg et deilig, lite pusterom nå og da midt i alle ungeLO'ene :D