søndag 29. april 2007

Back in bisniss (!)

Er tilbake i gamlelandet etter et par deilige uker i spania. Sabine koste seg stort etter hvert når hun ble vant til ferie- modus. Hun ELSKER sand, hun bare satt og tok på sanden og hylte av fryd, og krabbet rundt og rørte ved den. Herlig! Så vi fikk litt regn og mest sol- så er absolutt fornøyde. Skulle gjerne unngått forsinkelsen på 4 timer på flyet hjem, men greit nok. Vi landet kl 3 natt til lørdag, og var hjemme i halv 5 tiden. Sabine var i storform og så ingen grunn til å bruke hverken ventetiden eller flyturen til å sove, he he. Hun var virkelig i sitt ess. Iallefall var jeg ikke helt i slaget på hverken på messa eller på messe- nachspiel på papertrends på lørdags kveld. Det ble tidlig kvelden på meg, dessverre, for hadde gledet meg veldig. Men får komme sterkere tilbake. Uansett var det gøy å endelig få kloa i det nye scrappebladet til Nina, Vibeke og Linn,Vi Scrapper! Det ble jo knallbra! Hadde høye forventninger, men dette kan jo virkelig konkurrere med de utenlandske bladene! You go girls!

Nå får jeg prøve å gjøre meg ferdig med neste oppgave i scrapliftcupen på papirgleder eller kanskje jeg skal prioritere selvangivelsen først... hm valgets kval :D Ha en god uke dere som kikker innom. Her er et lite bilde av snuppa mi på stranda.

2 kommentarer:

Rita sa...

Det er så deilig å ha både deg og Binisen tilbake. You have been missed!! Tusen takk for koselig helg. Både messe og treff var super koselig. Skulle gjerne hatt litt mer energi, men det var uansett godt å se dere igjen. Ha en strålende dag, og stor klem til Binsnissen fra tante.

Catrine sa...

Koselig å treffes på Papertrends på lørdag! Hihi, jeg ler enda når jeg tenker på tittelen på LO'en du laget! Dvs. det som kunne blitt tittelen!
Ha en flott 1. mai!