onsdag 14. mars 2007

Ny heading og mere blush...


Min kjære søster Rita har laget en lekker ny banner til meg, som jeg etter mye om og men har klart å legge inn i headingen her. Er i grunn veldig fornøyd med resulatet. Så tusen takk Rita!!! Ellers scrapper jeg i vei om dagen. Det er så morsomt med de nye stemplene, og jeg begynner å bli fortrolig med de nye papirene til basic grey som jeg har kjøpt meg. Det er jo så utrolig mye fin inspirasjon å hente rundt omkring i galleriene til folk. Jeg har fått laget et par sider som jeg har sendt til det nye scrappebladet også- så de kan jeg jo ikke legge ut. Gleder meg veldig til å se det bladet , skjekk www.viscrapper.no, altså. Jeg har jo noen få sider ledig plass i fame-bilder/blush albumet mitt også. Fikk scrappet denne siden her i gåt. Prøver meg med litt drodling. Brukte faktis tanga mi i går også, det er lenge siden sist. Har fått lånt meg et lite page-mini alfa, så måtte jo prøve det. Siden ble veldig rosa, men passer godt til de to rosa jentene her. Jeg kommer altså ikke over det, blush er all time favourite! (ja, ja hakk i plata!) Ha en glad torsdag hvis du leser dette!

Ingen kommentarer: